8. un 9. aprīlī Limbažu Valsts ģimnāzijas 5.-7. klašu skolēni piedalījās interaktīvās tiešsaistes nodarbībās “Zinātnes un mākslas krustpunkti”, kas tika piedāvāti projekta “Latvijas skolas soma” finansēto pasākumu ietvaros. Šajās nodarbībā skolēni varēja vērot, kā tiek veidoti filmas “Dvēseļu putenis” specefekti, tika demonstrēti mākslīgā sniega, rētas, asiņu un degšanas eksperimenti. Skolēniem skaidroja, kādas vielas sajaucot, to visu var izveidot. Skolēni ar interesi vēroja eksperimentus un pēc tiešsaistes nodarbības atzina, ka labprāt šādu nodarbību skatītos klātienē. Ar šo nodarbību skolēnos tika raisīta interese par tādiem mācību priekšmetiem kā fizika, dabas zinības un ķīmija, kā arī atspoguļotas aktiera, gaismotāja, grimmētāja, kaskadiera, fiziķa, ķīmiķa un inženiera profesijas. Skolēni atzina nodarbību par vērtīgu un saistošu.
Gribam palepoties ar mūsu skolas skolotāju īstenotajiem starpskolu sadarbības projektiem.
1. Indra Ābele, Liena Vildere un Sandra Ozoliņa sadarbojās ar Siguldas pilsētas vidusskolas skolotājām īstenoja projektu, kurā skolēni apguva tauriņu dzīves ciklu, pētīja, muzicēja un uzveda izrādes
2. Vija Jevdokimova sadarbojās ar krievu valodas skolotāju no Privātās vidusskolas "Patnis", skolēni komandās izstrādāja mācību spēles krievu alfabēta apguvei, projekta rezultātā plānots izveidot virtuālu izlaušanās istabu, kurā būs jāveic skolēnu pašu veidotie uzdevumi, sacenšoties ar citiem
3. Gita Rudzīte un Ilze Vērdiņa sadarbojās ar Rūjienas PII "Vārpiņa", skolēni izveidoja un ilustrēja galda spēli ceļu satiksmes noteikumu apguvei, pats labākais, ka spēle digitālā formātā pieejama jebkuram interesentam!
23., 24.IV Limbažu Valsts ģimnāzijas 4.-5.kl. teātra pulciņa jaunās aktrises piedalījās Valmieras Viestura vidusskolas XIV bērnu un jauniešu attālinātajā teātra festivālā "...un es iešu un iešu." Šogad festivāls neierastā formātā, jo bija jāiesūta īss (līdz 5min) pašu veidots video, fantāzija par tēmu "Mans dzīves notikums" Mūsu meitenes izveidoja savu stāstu "Meitenes, palīgā!" par sajūtām attālināto mācību laikā, kad liegta satikšanās. Kopā to visu salika skolotāja Indra Ābele. Priecājamies, ka festivālā ievietotajam video bija vairāk kā 200 skatījumu, kā arī priecē pozitīvie novērtējumi. Mūsu video skatītāju balvu kategorijā "Mācību process" ieguvis skatītākā video titulu, kā ari saņemti visvairāk pozitīvu atsauksmju.
Kategorijā MĀCĪBU PROCESS: skatītākie video - "Nelūgtie viesi" (Valmieras Viestura vidusskolas "Sprīdītis") UN "Meitenes, palīgā!" (Limbažu Valsts ģimnāzijas 4. - 5.klašu teātra pulciņš). Visvairāk atsauksmju saņēmušais video - "Meitenes, palīgā!" (Limbažu Valsts ģimnāzijas 4. - 5.klašu teātra pulciņš)
2.a klase (skolotāja Indra Ābele) turpina pieņemt Urdas izaicinājumus. Aprīlī augu augšanas apstākļus uz zemes. Sējām, stādījām, pētījām savas mazās ekosistēmas.
Limbažu Valsts ģimnāzijas 7.-12.klašu skolēni pēc Lieldienām piedalījās aizraujošā āra nodarbībā, kura tika finansēta no projekta “Latvijas skolas soma”, kas deva iespēju skolēniem mazās grupiņās pastaigāties un izspēlēt interaktīvo cilpošanas spēli “Cilpo ar kino pedāli”. Alises Annijas Daugules (12.a) viedoklis: ”Cilpot man iepatikās jau pirmajā spēlēšanas reizē, kad februārī piedalījos Sieviešu dienas autorallija organizatoru rīkotajā Valentīndienas Cilpo.lv spēlē. Šī iemesla dēļ par Limbažu Valsts ģimnāzijas piedāvājumu cilpot ne sekundi nešaubījos un biju gatava spēlēt vēlreiz. Nu jau gadu ar ģimeni staigājam gandrīz katru dienu un ikkatra Limbažu iela jau sen vairākkārt izstaigāta, tāpēc priecājamies kaut ko pamainīt un pa ceļam gan atsvaidzināt zināšanas, gan uzzināt ko jaunu, gan vienkārši pakustināt smadzenes. Visvairāk man patīk tas, ka katra cilpa ir kā izaicinājums, jo to pavedieni ir ļoti dažādi un atrisināšana nekļūst vieglāka. Kā arī cilpu atminēšana sniedz gandarījuma sajūtu. Līdz šim mums izdevies abās spēles atrisināt vairāk par 90% cilpu.” Šis pasākums bija “nestandarta veids”, kā apgūt prasmes, zināšanas, attieksmes, kas noderīgas jebkurā mācību priekšmetā un skolā, ikdienā kopumā pie tam svaigā gaisā kustoties. Cilpošanas spēle sevī ietver zināšanas par Latvijas kultūras, vēstures un sabiedriskajiem notikumiem, kas ir būtiski un noderīgi gan vēstures, gan sociālo zināšanu kontekstā. Pasākums ietver arī kustēšanos darbošanos dabā, kas ir būtiski fizisko aktivitāšu kontekstā. Kā arī tas prasīja komunikācijas, sadarbības prasmes, loģisko domāšanu, kas ir būtiski jebkurā mācību priekšmetā. No skolēnu atsauksmēm:”Pasākums bija foršs, aizraujošs un interesants, pat jautri reizēm bija. Daži jautājumi bija sarežģīti, kas veicināja interesi atrast informāciju internetā otrā telefonā. Uzzinājuši daudz ko jaunu, izstaigājuši maršrutus, kurus iepriekš nav zinājuši. Vairāki atzīst, ka laikapstākļi varējuši būt labāki. Vairāki saka, ka vēlētos vēl šādus pasākumus. Atbildot uz jautājumiem, ieguvuši jaunas zināšanas.” Interaktīvā spēle ”Cilpo ar kino pedāli” Limbažu Valsts ģimnāzijas skolēnos raisīja azartu un vēlmi sadarboties, lai nonāktu līdz visu cilpju veiksmīgam atrisinājumam.